- ‘Castellón, planes infinitos’ es el eslogan de esta iniciativa de promoción del destino Castellón y sus potencialidades en tierra, agua y aire para disfrutar del Turismo Activo y el Ecoturismo
- El vídeo central se estrena este viernes 14 de octubre en los medios sociales de la asociación
L'Associació de Turisme Actiu de la Comunitat Valenciana, CV Activa llança aquest divendres 14 d'octubre un vídeo de promoció de Castelló com a destí ideal de Turisme Actiu. ‘Castelló, plans infinits’ és el lema d'aquesta campanya, en la qual es pretén posar en valor la potencialitat de la província com a receptor de turistes interessats a practicar Turisme Actiu i Ecoturisme.
Castelló compta amb 12 empreses associades a CV Activa. Realitzen experiències com a barranquisme, espeleologia, puenting, rafting, senderisme, visites culturals, rutes amb bicicleta, geocaching, team building, caiac, hidrospeed o river SUP. Tot això té com a escenari paratges tan diversos com Montanejos, Tinença de Benifassà, Benicàssim, Orpesa, Vinaròs, Coves de Sant Josep o el pic del Penyagolosa, entre molts altres.
“Castellón reúne todas las condiciones para ser un destino de calidad de Turismo Activo, con actividades de agua, tierra y aire para todos los públicos. Además, con todos los criterios de calidad y seguridad por el hecho de ser empresas certificadas por CV Activa y ANETA”, subrayó Fernando Falomir, presidente de CV Activa. El estreno será este viernes 14 de octubre a las 12:00 en los canales de Youtube y Facebook de CV Activa.